2015-07-20

A fantasztikus plébánia és egy elfeledett sérelem- Blogkritika


http://afantasztikusplebania.blogspot.hu/


   Nagyon megörültem az első kritikára váró blognak, és már alig vártam, hogy beleolvassak. A cím már nagyon figyelem felkeltő, így izgatottan kezdtem nézelődni.

  1. Külső- A blog külseje engem nagyon megfogott. Kellemes pasztell színek, nem tereli el a figyelmet semmi, egyszerűen jó olvasni. A szem nem fárad el, jó érzés ilyen színekben nézelődni. Ami pedig különösen tetszik, hogy csajos, és abszolút szövegközpontú az elrendezés.
    5/5
  2. Téma- Az oldalon, rögtön jobb oldalt találtam meg a tartalomjegyzéket. Nos nem hittem volna, hogy lesz valaha vallási jellegű blog az éterben. Nagyon megörültem neki. Itt csupán csak az van bajban, akinek fogalma sincs arról, hogy mi az a plébános, vagy parókia. Ezenkívül azt gondolom, hogy ez egy nagyon rizikós vállalkozás volt, hiszen ez a téma nagyon megosztó. Vagy tetszik valakinek, vagy nem. Köztes állapot nincs. Ehhez kell bátorság.
    5/5
  3. Szöveg- Ahogy olvasgattam, rájöttem, hogy ez a blog nagyon romantikus, és komoly stílusú. Ezzel semmi baj sincs. Külön értékeltem, hogy az első részben német szöveg is található. Nem csak szórakozol, de tanulhatsz is belőle, Nekem, így német érettségi után különösen jól esett, hogy valaki népszerűsíti ezt a nyelvet. Nagyon tetszik, hogy folyamatosan kapcsolatban állsz az olvasóiddal, és kikéred a véleményüket. Én kicsit jobban odafigyelnék a helyesírásra, mert párszor előfordult elírás, de ez könnyen kiküszöbölhető ha megírás után újra elolvasod, esetleg megkérsz valakit, hogy publikálás előtt fussa át. Ezenkívül én kicsit hosszúnak találok egy részt, ami szerintem csak esetemben probléma, úgyhogy ha nem érzed szükségességét, ne változtass rajta!
    5/4
    Összességében egy nagyon igényes bloggal volt dolgom, gratulálok az írónak a csodálatos külsőért, különleges témáért, a letisztultságért, és az értékekért, amit képvisel.

~ Masni



2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon örültem, hogy írtál! Meg persze azt, hogy tetszik a blog, és ilyen jó véleménnyel vagy róla. Ebben a ki-kicsodában igazad lesz, lehet, hogy kéne egy kis "szótár", amiből az elveszettebbek is könnyen megértik ezeket a dolgokat. :)
    Még egyzser, nagyn köszönöm!
    Pritty Pratty :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tudtam segíteni, és nagyon jó irányban halad a blogod. Csak gratulálni tudok hozzá! :)
      Masni

      Törlés